Твой Успех учебный центр Херсон

Курс керуючого готелем в Херсоні


ОПИС КУРСУ


Курс управителя готелем, готельєра в Херсоні в навчальному центрі Твій Успіх

kurs_oteler

Курс керуючого готелем, готельєра у Херсоні проводиться у навчальному центрі Твій Успіх. На курсі Ви вивчите процеси керування готелем. А також процес обслуговування гостей в готелі, харчування туристів та багато іншого. До того ж навчання проходить в індивідуальній формі та у міні-групах.

Директор готелю – людина, яка керує та несе відповідальність за комерційну складову, рекламну та маркетингову політику. А також сервісну службу готелю. Програма курсу дає знання, не тільки про предмет, а й управлінські навички. Навички побудови ефективної структури готелю. Розподіл функцій. Визначення показників ефективності. Створення оптимальної системи мотивації. А набуті навички системного аналізу, ухвалення рішень стратегічного характеру та лідерства дозволять Вам підкорювати нові висоти професійного олімпу та особистої успішності.


НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА


Пам'ятайте, що це лише базовий варіант програми курсу. Ви ж навчатиметеся за програмою, яка буде відкоригована спеціально під Вас!

Вступна частина:
  • Історія заснування готельних послуг, готельної промисловості.
  • Готелі.
  • Види готелів. Готельні ланцюги та бренди світу. Процес глобалізації готельних послуг.
Системи кваліфікацій готелів:
  • Вимоги до приміщень готелів усіх категорій.
Організація харчування туристів у готелях:
  • Види харчування в готелях.
  • Види обслуговування гостей готелю.
Організація надання якісних послуг щодо вимог туристів:
  • Рекомендації щодо безпеки туристів.
  • Визначення правильної ціни для гостей готелю (світові стандарти)
  • Політика закріплення гостей готелю. Профіль туриста.
Економіка готельного бізнесу (показники) :
  • Статті доходів та розтрат готелю.
Організація процесу керування готелем:
  • Обов'язкова умова функціонування організації.
  • Форми власності та управління готелем.
Процес обслуговування гостей у готелі:
  • Служби готелю.
  • Функції та обов'язки працівників, які надають послуги гостям.
  • Технологічні нормативи на прибирання та оснащення номерів у готелях.
Технологічний цикл обслуговування туристів (гостей) у готелях:
  • Порядок бронювання номерів, підписання договорів на готельне обслуговування, харчування, транспортне обслуговування, організацію екскурсій та оплати послуг.
  • Якість обслуговування туристів у готелях.

ЦІНИ НА ІНДИВІДУАЛЬНІ ТА ГРУПОВІ ЗАНЯТТЯ




Міні-група



Індивідуально

Представництва в інших регіонах
Дзвінок одним кліком :)
Курси ПДР онлайн