Твой Успех учебный центр Херсон

Курс адміністратора ресторану в Новій Каховці


ОПИС КУРСУ


Курс адміністратора ресторану від навчального центру Твій Успіх у Новій Каховці.

Курс адміністратора ресторану в Новій Каховці проходить на базі навчального центру Твій Успіх. Даний курс призначений для людей, які бажають працювати в сфері ресторанного бізнесу. Ми проводимо професійну підготовку менеджерів ресторану. Під час курсу студенти навчатимуться, як зустрічати і приймати відвідувачів ресторану, як організувати і вести контроль за роботою барменів, офіціантів та інших. Навчаться підготовці залу до відкриття, закриття, самостійно складатимуть графіки виходу на роботу, стежитимуть за чистотою і наявністю затвердженого асортименту, а також вивчать особливості обслуговування відвідувачів ресторану.

ВИКЛАДАЧ



    НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА


    1.Вступ.Посадові обов'язки адміністратора (менеджера) ресторану (кафе, барів, нічних клубів).
      2.Техніка роботи з персоналом. Правила, порядок та організація робочого процесу в ресторані (кафе, барі, нічному клубі).
          4. Основи роботи з програмами. Платформа "1С: програмування". Його види та версії для різних операційних систем.
            5. Організація роботи офіціанта. Правила подачі страв та напоїв. Етикет. Зустріч гостей. Правила організації прийомів, урочистих заходів (банкети, фуршети та їх різновиди).
              6.Контроль та організація роботи кухарів роздачі. Техніка та Правила подачі основних страв. Етика поведінки кухарів. 6.1.Санітарні норми. Зовнішній вигляд та форма.
                7.Стандарти роботи мийниць столового посуду. Техніка безпеки. Санітарно-гігієнічні норми. Правила прийому на роботу.
                  8. Організація та контроль роботи бармена (бариста). Стандарти та норми приготування та подачі алкогольних/безалкогольних напоїв. Основи та техніка приготування еспресо та напоїв на його основі.
                    9.Контроль дотримання працівниками організації трудової та виробничої дисципліни; Правила та норми охорони праці, Техніка безпеки.
                      10. Організація обслуговування відвідувачів; наявні недоліки та заходи їх ліквідації.
                        11. Управління персоналом (навчання новачків, складання графіків роботи, мотивація та контроль робочого процесу).
                          12. Правила роботи з документацією, звіти, інвентаризація.
                            13. Психологічні аспекти роботи з персоналом та відвідувачами. Дозвіл конфліктних ситуацій.

                              ЦІНИ НА ІНДИВІДУАЛЬНІ ТА ГРУПОВІ ЗАНЯТТЯ




                              Міні-група



                              Індивідуально

                              Представництва в інших регіонах
                              Дзвінок одним кліком :)
                              Курси ПДР онлайн