НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА
Пам'ятайте, що це лише базовий варіант програми курсу. Ви ж будете навчатися за програмою, яка буде відкоригована спеціально під Вас!
Тема 1:
- Правові аспекти туристичного бізнесу. Нормативна база забезпечення системи якості обслуговування в туристичному бізнесі.
- Закон "Про захист прав споживачів", "Про туризм".
- Інші нормативні акти, правила, рекомендації.
- Основна термінологія ринку туристичних послуг.
- Органи державного управління туризмом
Тема 2:
- Учасники туристичного процесу.
- Договірні відносини із закордонними партнерами (туристичною фірмою, готелем, рестораном, екскурсійним бюро та ін.)
- Процедурні питання. Прийом об'єктів.
- Фірма-туроператор.
- Агентська мережа. Туристична агенція як турфірма - посередник. Договір між ними (туристична угода).
- Права, обов'язки та відповідальність.
- Клієнт - центральна фігура туристичного процесу, споживач турпродукту.
Тема 3:
- Види подорожей у міжнародному, в'їзному та внутрішньому туризмі.
- Туризм - галузь народного господарства.
- Пізнавальні види туризму.
- Освіта.
- Подорожі, як активний відпочинок та оздоровлення.
Тема 4:
- Розробка та вибір туристичних програм.
- Тури за кордон, екскурсійні маршрути, тури на відпочинок, комбіновані поїздки, автобусні тури.
- Круїзи (морські, річкові), зимові тури, тури для школярів, бізнес-тури, шоп-тури, освітні тури, індивідуальні поїздки (спеціальні програми).
- В'їзний туризм. Особливості прийому та обслуговування іноземних туристів в Україні.
- Внутрішній туризм
Тема 5:
- Договір на туристичне обслуговування. Зміст договору з туристом.
- Ваучер.
- Обов'язкові та додаткові послуги.
- Штрафні санкції.
Тема 6:
- Взаємини з клієнтом.
- Інформованість, право вибору.
- Розгляд претензій, зауважень, скарг.
- Захист прав туриста та інтересів фірми.
- Медичне страхування.
Тема 7:
- Дотримання законів країни перебування, правил та звичаїв.
- Правові та морально-етичні аспекти. Загальні положення.
- Специфіка конкретної країни.
- Відповідальність туриста.
Тема 8:
- Види готелів. Схема обслуговування туристів у готелі.
- Правила надання готельних послуг (замовлених та додаткових).
- Режим та безпека.
- Страхування майна.
Тема 9:
- Організація харчування. Технологія харчування туристів
- Види харчування.
- Вимоги щодо якості та безпеки харчування.
Тема 10:
- Транспортне обслуговування туристів.
- Класифікація транспортних подорожей та транспортних засобів (авіа, залізничні, автобуси)
- Порядок бронювання квитків, чартерні перевезення, транфери, зустрічі-проводи туристів.
- Безпека під час транспортних подорожей
Тема 11:
- Види екскурсій.
- Технологія підготовки та організації екскурсій (планових та додаткових). Правила безпеки під час проведення екскурсій.
- Якість екскурсій (облік клієнтури, змісту, дохідливість та ін.).
- Роль екскурсовода, керівника групи. Розгляд претензій. /li>
Тема 12:
- Паспортно-візові питання. Загальнозакордонний паспорт (ОПЗ). Порядок оформлення, важливий "деталі"
- Відповідальність за доручення ОЗП фірми та клієнта.
- Порядок оформлення та отримання виїзних віз. Шенгенська віза.
- Митний контроль при в'їзді та виїзді. Митні формальності (особливості держав). Митні заборони.
- Санітарно-епідеміологічний контроль.